Soligt idag också

Solen kommer först in genom mitt köksfönster. Jag ser att jag borde tvätta av fönstret, åtminstone på utsidan. Persiennen drar jag inte ner, solen får så gärna komma in. Solglasögon på under promenaden i solgass, underbart!

Just nu bryr jag min hjärna med var jag lagt ett fotoalbum från början av 60-talet. Det är ungefär en månad sedan som jag tittade i det och la det sen på ett så bra ställe att jag inte hittar det. I albumet finns många foton som jag vill ta kopior på. Det är därför som jag lagt det på ett så bra ställe. Är det någon som är synsk, som kan se var jag lagt albumet? Det har röda pärmar med lite spräckligt mönster på.

Kommentera

