Annat fokus

Idag är dagen full av annat än bloggande. Vi ska köra igång fairtradecirkeln. Jag ska luncha med en väninna som haft namnsdag. Det blir fika med sonen i stan och lite annat, så dagen är fulltecknad. Numera vill jag ha ett lugnare tempo även om det är roliga saker jag ska göra.

Läste något klokt i dagens lokalblad, sagt av Jonathan Swift: Man ska aldrig skämmas för att medge ett misstag – det är bara ett annat sätt att säga att man är klokare idag än man var igår.

Jag önskar alla en trevlig dag! För det tänker jag ha.

violer i låda

2 thoughts on “Annat fokus

Kommentera

