Tid för annat

Idag och några dagar framåt kommer jag att ha begränsad tid för bloggen, om ens någon alls. Jag ska ha det trevligt med människor jag verkligen tycker om, jag ska se och uppleva en massa saker som jag hoppas blir fantastiskt fina och kul minnen. Det blir i hemmiljö och runt omkring men blir inte sämre för det. CIMG0409

Dessutom ska jag ägna tid åt att leta efter juridisk hjälp, någon som kan hjälpa mig i min utsatta position.

 

 

 

Alltså, de närmaste dagarna blir en väldigt blandad kompott, från det allra gladaste och roligaste mötena och tillfällena till det allra jobbigaste, att försöka hävda min rätt mot demCIMG0213 som anser att jag inte har någon rätt.

Så här fint växer det i grannens växthus.

4 thoughts on “Tid för annat

  1. Så otroligt tråkigt och jobbigt! Men hoppas att du får sköna och bra dagar när du träffar trevliga människor och kan samla lite kraft!

      • Jag har samlat kraft i kretsen bland de mina idag. Jag är så trött på oljud och folk som bara vill slåss. Samlar lite kraft jag med.
        Kom snart tillbaka!

  2. Vad vore vi utan våra närmaste. Jag har umgåtts med en fantastisk liten kille (hans föräldrar och några till) med risgryn till tänder och en enorm energi. Hans energi smittade av sig på oss andra. Hoppas det går bra för dig! Jag önskar dig allt gott.

Kommentera

