Dansa, pausa

Jag ska inte dansa, är urkass på det också. När vi väntade på vårt pass i simhallen idag berättade en herre att han hade blivit bättre i knäna sedan han började med vattengympa. Han talade också om att han var danslärare och dansade många gånger i veckan, slowfox, tango och något annat som jag inte riktigt hörde vad det var.

Istället ska jag ta en paus. Det kan bli någon dag, några dagar eller som längst en dryg vecka. Vi får se vad det blir. Jag ska göra något helt annat, ladda batterierna på mitt vis.

CIMG0272Ni får roa er på annat vis medan jag stickar, läser, mediterar, promenerar………………………

Kommentera

