Livet går inte i repris.

Trevlig helg!Vacker bild med ett bra budskap, om du frågar mig.  Årets första dag är här med många plusgrader, ingen vind och inte alltför gråmulet. Det kändes nästan som natten till den 1 januari 2000. Då strosade vi hem från Eiffeltornets fot till hotellet. Där var det åtta grader varmt. Det är det inte riktigt här, men nästan. Av alla snön som vräkte ner och ställde till besvär är det bara några små grusiga snöhögar kvar. Fåglarna kvittrar och tror att våren är på väg. En del buskar tror säkert också att nu är våren här! De börjar knoppas.

Idag har jag gymmat. Jag gjorde ett lågintensivt pass med mest kondition. Det känns alltid bra på gymmet, även om tankarna kom även där. Där är det inte så svårt att torka bort en tår. Det kan lika gärna vara svett. Jag har stickat några varv och läst några sidor, som jag tror att jag kommer ihåg.

Tack till alla som stöttat mig på olika vis och sätt. Det värmer mitt hjärta, att veta att jag har vänner som alltid finns till hands.

Vi har var och en ansvar för vårt eget liv. Lev det här och nu!

4 thoughts on “Livet går inte i repris.

  1. God fortsättning! Ja det tycks vara samma väder även här,+5° och solsken några timmar på middagen.Inget regn idag.Fin bild med budskap som man borde ha aktuell för sig varje dag.

Kommentera

