Nytt i webbutiken

röd löpare (1)röd löpare (2)Den röda löparen finns bara ett enda exemplar kvar. Den smalare remsan med polkagrisar blir snygg på, finns tre kvar.

Storlek 45 cm x 135 cm respektive 16 cm x 135 cm.

Pris 15 kr per del.

Materialet är bomull. Du hinner ännu pynta lite extra till jul eller ge bort i julklapp.

röd löpare (3)röd löpare (4)Gillar du brunt bättre så finns det en löpare och en pepparkakslöpare kvar, samma storlek och pris som de röda.

Skynda fynda!

Min nya kamera verkar ganska bra, och lika lättskött som den tidigare, som jag köpte i juli men där halva skärmen blivit obrukbar.

röd löpare (5)Ett par tumvantar i damstorlek M/L i ullgarn men tunt. Snygga men passar inte vid alltför många kallgrader. Av bara farten gjorde jag två par barnsockar i samma garn. Stellan ska få välja först så får vi se vilket par som blir över.

Vädret inbjuder inte till uteaktiviteter idag. Jag har varit ute med paraply som jag fick hålla med båda händerna på grund av blåsten!!

Kommentera

