Trevlig lördag!

Jag önskar er alla en riktigt trevlig och bra lördag.

Det ska jag ha, halv dag med Feng Shui på bästa caféet, Kläckeberga lantcafé, www.klackeberga.se.

Det är Annelie Stemberger som håller i workshopen. titta in på hennes hemsida, www.homeharmony.se, om du funderar på vad feng shui är.

Tyvärr missar jag dagens film på filmstudion, men jag kan inte klona mig. S kan inte heller, eller kanske (beror på när de åter når Kalmar), hon ska på utflykt till The Glass Factory med guidad visning. Filmen visas två gånger på måndag kväll då vi har möjlighet att se den, men jag väljer då att gå på bostadsrättsföreningens medlemsmöte angående saneringen av PCBn under fönstren. Det tog en vecka för firman att sätta upp ställningar på ett hus!!!

 

Kommentera

