Både rätt och fel

Jag har angett fel adress, mycket klantigt av mig. Rätt adress är: http://farmorssakerochting.storedo.com Jag vet inte om det hjälper, själv får jag inte fram sidan genom att söka på den, men jag har bett om hjälp. Tålamod! Jag vet om att sidan inte kommer fram, och jag kan inte göra något åt det men har begärt assistans, ok? I går kom det till lite nallar och ett par gulliga ”hjärtetroll” och försvann lite andra grejer, så på något vis finns det kunder som hittar sidan.

Dagens motivationsord: Försök finna den plats där du ”hör hemma”!

För min del är det kanske något helt annat än en blogg som är mitt hem. Det får jag fundera på.

Jag provade länken här ovan, och kors i taket – det funkade!

4 thoughts on “Både rätt och fel

Kommentera

