Min födelsedag

I dag är det min födelsedag, så jag har lite annat för mig i dag, än att få till några rader här. Min bror har också födelsedag i dag. Vi är inte tvillingar. Han kom när jag fyllde åtta år. Mitt kalas blev inställt med kort varsel. Förra året var vi tillsammans på födelsedagen. Vi hade planeringsmöte med mamma, så hon var där, min syster var med och en hel radda med människor från kommunen, biståndshandläggare, två sjukgymnaster och en från hemtjänsten. Vi åt tårta och hade ett trevligt möte. Det går givetvis att fira, eller välja att inte fira, sin födelsedag på alla möjliga olika sätt.

Hur firar du helst din födelsedag?

6 thoughts on “Min födelsedag

  1. Grattis!! Hoppas att du får en kul födelsedag med en god tårta. Jag firar helst min födelsedag lugnt och stilla utan för mycket stoj.

Kommentera

